Monday, July 23, 2007

该忘了你对不对 - 周惠



This is the original demo version sung for my dear friend 谢布玮 :)
The demo is called 对不对...

<对不对>
曲:谢布玮
词:谢布玮

在你家巷口等你
看见你和他走在一起
我已不能够肯定
自己是否还爱你

我们有太多的问题
却又不愿向对方提起
冷静不能够解决问题
只会让~ 你们靠的更近

该祝福你对不对
我真的感觉太累
不敢面对 深夜一个人的泪
如果我放你去飞
也许你会更快乐和自由一些
至少我不必再为谁
讨厌自己过的好狼狈

该放弃你对不对
不知想了千百回
我只能说 明天绝不能后悔
我知道我不能给
你要的一切对我来说都是不对
也许我应该静静的 向后退


Please feel free to comment!

This is 周惠's version :)

5 comments:

Shyan said...

nice voice you got..gambatte

JT said...

Lovely song. Continue pursue your dream.

Anonymous said...

you got such a wonderful voice!!!u're my vocal aim!

Anonymous said...

I love the way you sang 该忘了你对不对. Been listening to it on repeat non stop!!! keep up with the excellent work :)

Jean said...

It totally describes my mood now. thanks so much. I <3 your songs

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...