Monday, September 7, 2009

back from Xi'An, and 5 weekends away from home...

这5个周末,到了澳门,北京,西安,过演唱会的和音瘾...
也到了台北2次 PK星光...感觉很奇妙,第一次在电视节目上唱歌...
在youtube上也得到好坏参杂的回响,
不过感受到很多朋友的支持和爱护...真的很感谢 :)

好喜欢出国的感觉,可以跳出自己的comfort zone,
认识新的朋友,每一个对音乐的热忱,
让我不断有新的启发...
也学会从不同的角度体验生活,
每次的新体验,都让我更想提升自己...

刚从西安回来...这次力宏很尽兴的演出,让我很感动,
很希望能够在自己的范围内一样感动别人 ^_^

Photobucket
力宏(的mic)...的确离我有一段距离...




这次也认识了中国的作曲家/制作人曹轩宾,
还有中国湖南卫视<快乐男生>的亚军苏醒
难得有缘,可以享受道地的西安麻辣小吃,
也彼此share了好多自己在音乐路上的艰辛与梦想 :)

Photobucket

Music-Man DVD上市了...
刚才在飞机上看了一些...好震撼! 好...不可思议!
Photobucket

6 comments:

michelle@HK said...

Its always not easy for girls to sing guys's song. However, u always can still sing nicely and make its unique!


Im also frequent traveller, I do understand your feeling... Its very good to share thoughts and experience with different peoples from different background.. especially in ur field!
"好喜欢出国的感觉,可以跳出自己的comfort zone,
认识新的朋友,每一个对音乐的热忱,
让我不断有新的启发...
也学会从不同的角度体验生活,
每次的新体验,都让我更想提升自己..."
I guess there are only few back-up singers can have this amazing life like urs!:) Well Done! I do believe your life keep enhancing day by day!


by the way, when is the release date of ur own EP/Album?!

zelina@tanming.com.my said...

so sweet of Leehom to give out DVD:-) Well u did appear a lot!
Sorry your PK in TW didn't go so well.z

单眼皮男孩 said...

我只看到一次你在星光pk。。另一次是几号的。。我好想看啊!!!

t@dDybeAr said...

好喜欢你的生活!尤其是你对音乐的热忱是我在很少人生上能学到的!加油!很喜欢你唱歌的技巧!是我学习的榜样!

nony said...

如果有空窗可考虑申请奖/助学金深造。=)
http://www.nac.gov.sg/mus/mus03.asp

Ivy Chan said...

I like your performance in Music-Man concert, too...even though I did not have a chance to see the live show. I watched the DVD many times…nearly up to 10 times … :P

妳唱歌唱得好好聽…還有..我覺得你好漂亮….哈哈…希望Music-Man有機會來香港表演…到時就有機會見到妳..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...