Wednesday, December 3, 2008

welcome to my world

i was really bored the other night
and snapped random stuff that was lying around me.

Photobucket
ridiculously cute rubber bands!

Photobucket
this is my very chic and very classic light gold agnes b wallet -
i love to keep my dollar notes straight.
the colour's kinda faded at the edges though :(

i am such a fan of agnes b!
a friend from facebook knew i was going to HK,
and said i should go here agnesb-DELICES!!
pretty chocs!!
b yourself!
b perfect!
sweeeeet!

Photobucket
i'm not an iphone person - this does just fine :)
i have the cutest rainbow gatsby toy!
also... I Can Give You Gatsby ringtone!!


more photos of HK soon...

12 comments:

Joanne said...

whats the model of your phone? i like gatsby! haha..

Angel said...

where did you get the rubber bands ? they are so cute !

Winter Breeze said...

keweiiiii! email me!~ i was wondering if you are interested in doing a project ^^ jyw003@gmail.com

~chew cup fanz

x[t] said...

haha! your phone wallpaper cute!`

hmmm...anyway, take care yah :)
that phone model is what le arh?
cos actually also intend to change to that but heard from my friend not really nice to use leh...how you find it?

cya on dec 9 on your gigs.

Michelle@HK said...

Hiya!

I wonder if Amei's concert will be held on 20 Dec only in HKG? (not on 21 Dec?!) I will try to grab the ticket! Anyway This time you will perform in another location nearby airport....

Did you get the rubber bands from citysuper in time sqaure? hehe

anne said...

yeah, whr do u get the hair bands? i'm too a agnes b's fan :)

Nic said...

The SE phone theme really cute, you just a funny and lovely girl,xixi

kewei said...

i forgot the phone model! hahaha

haha! michelle yes i saw them at times square city super in HK!!! but actually i bought these from singapore :p
since everyone is so interested - i got it from a lovely little cafe selling books and independent music from tw/hk.. its in a lovely little 2nd storey cafe at chinatown, near the famous porridge place. shites. i forgot the address. It's called Casual Poet and has been featured many times in magazines. :)

and yes, amei's concert i think has been cut down to 1 day instead of 2.

Anonymous said...

KEWEI^^
yup.. i knoe the model of ur phone~
is SE W910i ^^V
coz i'm using same model with u~
u r so blur ya! dunno wat model u using~ hehehe^^

helan said...

I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.


Barbara

http://www.ipodepot.info

Winter Breeze said...

hehe...hi kewei! its your chew cup fanz...sorry i haven't been around! I do still listen to your music though =p...pharmacy school has been keeping me busy! I have a question about you and einein's EP...i live in california, united states~ is it still possible for you to mail me???

chew cup fanz #1

viagra online said...

Bracelet I love animals, are the most beautiful, where I can buy the bracelets?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...